neděle 29. března 2015

Nominace FOOD BLOG roku 2014







Přátelé mých stránek ... odborná porota nominovala mezi 30 food blogů, pro které může hlasovat veřejnost, i ten můj. Jsem moc ráda, že jsem se dostala mezi takové krásné blogy, které jsem vždy obdivně prohlížela :-)

Pokud vás inspiruji svými recepty, líbí se vám moje fotografie a stránky, můžete mi poslat svůj hlas ještě 24 hodin, tedy do zítřka 30.3. do 21 hodin. Pak bude hlasování ukončeno, sečteno, podtrženo ... :-)

Ale i pokud se neumístím mezi prvními ( s čímž ani nepočítám ), budu jako nominovaná pozvaná na vyhlášení a na to se moc těším. Na setkání s tolika skvělými lidmi, kteří se věnují stejné zalibě jako já, a to VAŘENÍ :-)

Hlasovat můžete zde HLASOVÁNÍ.  Všem, kteří navštěvují moje stránky moc děkuji za to, že tu se mnou jste. DÍKY !!!






Žádné komentáře:

Okomentovat