pátek 8. ledna 2016

Míchaná vejce s avokádem na kukuřičné tortille


Snídáte? A rádi nebo z donucení? Já teda zrovna moc ne, vím, že je to špatně, ale prostě to tak mám. Nejdřív kafe a tak za hodinu něco k snědku. Ale míchanými vajíčky nepohrdnu nikdy. A v kombinaci s avokádem je to lahůdka a dělám i něco pro své zdraví. Není to žádný recept, spíš takový tip na dobrou snídani ;-)




Na přípravu budete potřebovat:

2 vejce ( nebo podle toho, kolik si jich běžně připravujete )
kousek másla
sůl a drcené chilli
1 zralé avokádo ( já raději to ošklivé s černou strupatou slupkou )

Postup přípravy receptu:

Umícháme si vajíčka. Já je mám ráda málo usmažená, spíš tekutá, takže na rozpuštěné máslo vyklepnu vajíčka, odstavím ze zdroje tepla, osolím a dobře rozmíchám. Vrátím zpět na plotnu a míchám tak půl minuty a odstavím úplně. Pořád míchám a hlídám si konzistenci , vajíčka v rozpálené pánvi sama budou ještě chvilku pracovat.
Avokádo rozpůlíme, vyndáme pecku, vydloubneme lžící a nakrájíme na měsíčky. Vajíčka podáváme na kukuřičné tortille obložené avokádem a posypané drceným chilli.




Žádné komentáře:

Okomentovat