středa 1. června 2016

Zapečená lilková kolečka



Lilek jsem si v posledních letech velmi oblíbila. Jediné, co k němu vyžaduji , je česnek. Ten mi k němu prostě pasuje a bez něj je to pro mě bez chuti. Tentokrát jsem lilek zapekla s několika málo surovinami ;-)


Na přípravu budete potřebovat: vše podle počtu osob

lilek
slanina
rajčata
mozzarella nebo niva
česnek
bazalka a oregáno
sůl
olej

Postup přípravy receptu:

Lilky nakrájíme na centimetrová kolečka. Já je nenechávám vypotit, přijde mi, že pak při pečení ještě víc nasáknou olejem.
Plátky slaniny nasucho upečeme na pánvi a dáme na papírovou utěrku. Na zbylém tuku ( možná bude potřeba dolít trochu oleje) opečeme doměkka a dohněda z obou stran plátky lilku. Ty vyskládáme na plech s pečícím papírem. Rozdrtíme nebo utřeme stroužky česneku a kolečka lilku s ním důkladně potřeme a osolíme. Na lilky položíme vždy plátek slaniny, rajčete, posypeme posekanými bylinkami a navrch poklademe sýrem. Vložíme do trouby pod gril a jakmile se sýry rozpustí a zapečou, můžeme podávat třeba s bagetkou .






1 komentář: